People Innovation Excellence

Digital Marketing (4 Credits)

Learning Outcomes:

1. Classify product marketing problems.
2. Demonstrate digital content products on various platforms.
3. Differentiate products with similar digital content products for digital marketing success

Topic:

1. Introduction Digital Marketing
2. Planning b2b Campaign Success
3. Digital Marketing Strategy
4. Demonstrate Content Types
5. Demonstrate the Customers Intent
6. Demonstrate Content That Tells a Story
7. Demonstrate a Facebook Marketing Plan.
8. Demonstrate Other Social Media
9. Reassessing Your Strategy
10. Achieving Maximum ROI

 


Published at :

Periksa Browser Anda

Check Your Browser

Situs ini tidak lagi mendukung penggunaan browser dengan teknologi tertinggal.

Apabila Anda melihat pesan ini, berarti Anda masih menggunakan browser Internet Explorer seri 8 / 7 / 6 / ...

Sebagai informasi, browser yang anda gunakan ini tidaklah aman dan tidak dapat menampilkan teknologi CSS terakhir yang dapat membuat sebuah situs tampil lebih baik. Bahkan Microsoft sebagai pembuatnya, telah merekomendasikan agar menggunakan browser yang lebih modern.

Untuk tampilan yang lebih baik, gunakan salah satu browser berikut. Download dan Install, seluruhnya gratis untuk digunakan.

We're Moving Forward.

This Site Is No Longer Supporting Out-of Date Browser.

If you are viewing this message, it means that you are currently using Internet Explorer 8 / 7 / 6 / below to access this site. FYI, it is unsafe and unable to render the latest CSS improvements. Even Microsoft, its creator, wants you to install more modern browser.

Best viewed with one of these browser instead. It is totally free.

  1. Google Chrome
  2. Mozilla Firefox
  3. Opera
  4. Internet Explorer 9
Close