People Innovation Excellence

Pricing Strategy and Project

Learning Outcomes

By the end of the course, student will be able to : Manage market strategically in order to improve their competitiveness and the profitability of their offers.

Topics

  1. Strategic Pricing
  2. Value creation
  3. Price structure
  4. Price and value communication
  5. Pricing policy
  6. Price level
  7. Pricing over the product life cycle
  8. Pricing strategy implementation
  9. Costs
  10. Financial analysis
  11. Competition
  12. Measurement of price sensitivity
  13. Ethics and the law

 


Published at :

Periksa Browser Anda

Check Your Browser

Situs ini tidak lagi mendukung penggunaan browser dengan teknologi tertinggal.

Apabila Anda melihat pesan ini, berarti Anda masih menggunakan browser Internet Explorer seri 8 / 7 / 6 / ...

Sebagai informasi, browser yang anda gunakan ini tidaklah aman dan tidak dapat menampilkan teknologi CSS terakhir yang dapat membuat sebuah situs tampil lebih baik. Bahkan Microsoft sebagai pembuatnya, telah merekomendasikan agar menggunakan browser yang lebih modern.

Untuk tampilan yang lebih baik, gunakan salah satu browser berikut. Download dan Install, seluruhnya gratis untuk digunakan.

We're Moving Forward.

This Site Is No Longer Supporting Out-of Date Browser.

If you are viewing this message, it means that you are currently using Internet Explorer 8 / 7 / 6 / below to access this site. FYI, it is unsafe and unable to render the latest CSS improvements. Even Microsoft, its creator, wants you to install more modern browser.

Best viewed with one of these browser instead. It is totally free.

  1. Google Chrome
  2. Mozilla Firefox
  3. Opera
  4. Internet Explorer 9
Close