People Innovation Excellence

Social Media and Mobile Marketing (4 Credits)

Learning Outcome

Understand the Social Media Marketing;
Apply Social Media Platforms;
Examine the social media performance;
Manage social media across organization.

Topics

1. Understanding Social Media Marketing and the Competitors
2. Social Media Marketing Funnels and Campaign
3. Reaching Out The Audience
4. Exploring Social Media Marketing for Facebook, Twitter, and Instagram
5. Reach the Audience with Youtube, LinkedIn, and Snapchat
6. Engage Customer with Tumblr, Pinterest, and Other Platforms
7. Learning about Millenials and Experts Influencers
8. Practicing Social Media Marketing
9. Tactics and Metrics for Social Media Marketing
10. Using Real-Time Marketing


Published at :

Periksa Browser Anda

Check Your Browser

Situs ini tidak lagi mendukung penggunaan browser dengan teknologi tertinggal.

Apabila Anda melihat pesan ini, berarti Anda masih menggunakan browser Internet Explorer seri 8 / 7 / 6 / ...

Sebagai informasi, browser yang anda gunakan ini tidaklah aman dan tidak dapat menampilkan teknologi CSS terakhir yang dapat membuat sebuah situs tampil lebih baik. Bahkan Microsoft sebagai pembuatnya, telah merekomendasikan agar menggunakan browser yang lebih modern.

Untuk tampilan yang lebih baik, gunakan salah satu browser berikut. Download dan Install, seluruhnya gratis untuk digunakan.

We're Moving Forward.

This Site Is No Longer Supporting Out-of Date Browser.

If you are viewing this message, it means that you are currently using Internet Explorer 8 / 7 / 6 / below to access this site. FYI, it is unsafe and unable to render the latest CSS improvements. Even Microsoft, its creator, wants you to install more modern browser.

Best viewed with one of these browser instead. It is totally free.

  1. Google Chrome
  2. Mozilla Firefox
  3. Opera
  4. Internet Explorer 9
Close