People Innovation Excellence
 

CLASSIC CHINESE (2 Credits)

Learning Outcomes:

On successful completion of this course, student will be able to: Explain the meaning of the reading passage generally; Select similar word between classical Chinese and modern Chinese; Interpret the selected classical Chinese passage to modern Chinese; Compose sentence using the common function word and the grammar point.

Topics:

  1. Yuyan Gushi;
  2. Shenhua Gushi;
  3. Gudai Xiaohua;
  4. Suyu Gushi;
  5. Wei Xue;
  6. Ai Lian Shuo;
  7. Review 1-6;
  8. Qian Zhi Lü;
  9. Lang;
  10. Dong Yong;
  11. Zhou Yafu Xi Liu;
  12. Yu Gong Yu Shan;
  13. Review 8-12.

Published at : Updated

Periksa Browser Anda

Check Your Browser

Situs ini tidak lagi mendukung penggunaan browser dengan teknologi tertinggal.

Apabila Anda melihat pesan ini, berarti Anda masih menggunakan browser Internet Explorer seri 8 / 7 / 6 / ...

Sebagai informasi, browser yang anda gunakan ini tidaklah aman dan tidak dapat menampilkan teknologi CSS terakhir yang dapat membuat sebuah situs tampil lebih baik. Bahkan Microsoft sebagai pembuatnya, telah merekomendasikan agar menggunakan browser yang lebih modern.

Untuk tampilan yang lebih baik, gunakan salah satu browser berikut. Download dan Install, seluruhnya gratis untuk digunakan.

We're Moving Forward.

This Site Is No Longer Supporting Out-of Date Browser.

If you are viewing this message, it means that you are currently using Internet Explorer 8 / 7 / 6 / below to access this site. FYI, it is unsafe and unable to render the latest CSS improvements. Even Microsoft, its creator, wants you to install more modern browser.

Best viewed with one of these browser instead. It is totally free.

  1. Google Chrome
  2. Mozilla Firefox
  3. Opera
  4. Internet Explorer 9
Close